verze pro slabozraké

zvětšit písmo

Za Kopečkem 353, Žamberk, 564 01
Tel: +420 465 612 111
E-mail: albertinum@albertinum.cz
Datová schránka: nvnkgsg

Albertinum, odborný léčebný ústav, Žamberk
Příspěvková organizace Pardubického kraje
118 let (1905 - 2023)

Nacházíte se na stránce:O násNorské fondyVeřejné zakázky

Veřejné zakázky

Dodavatel vnitřního vybavení projektu- dodatečná informace

 

11.7. 2016 - Albertinum, odborný léčebný ústav, Žamberk jako zadavatel, předkládá dodatečnou informaci č.1, na základě dotazu jednoho z uchazečů  k předložení nabídky ceny na poskytnutí níže uvedené dodávky pod názvem:

 

Výběrové řízení na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ - 1.část - nábytek a zařízení.

 

 

Zadávací dokumentace k výběru dodavatele vybavení

V rámci realizace projektu “Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ bude na profilu zadavatele  https://www.vhodne-uverejneni.cz uveřejněna dnes, 4.7 2016,  zadávací dokumentace pro  výběrové řízení na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ - 1.část - nábytek a zařízení.

 

Dokumenty ke stažení

 

Výzva k podání nabídek dodavatele nábytku

Dodatečné informace č.1- nábytek

 

 

Ředitel Albertinum, OLÚ, Žamberk zrušil svým rozhodnutím ze dne 1. července 2016 veřejnou zakázku (uveřejněnou 6.6.2016) na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ v 1. části - nábytek a zařízení.

 

 

Zadávací dokumentace k výběru dodavatele vybavení

V rámci realizace projektu “Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ bude na profilu zadavatele  https://www.vhodne-uverejneni.cz uveřejněna dnes, 6.6 2016,  zadávací dokumentace pro  výběrové řízení na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“

 

Dokumenty ke stažení

 

Výzva k podání nabídek dodavatele vybavení

 

 

Zrušení výběrového řízení.

Ředitel Albertinum, OLÚ, Žamberk zrušil svým rozhodnutím ze dne 3. června 2016 níže uvedenou veřejnou zakázku (uveřejněnou 27.4. 2016) v obou částech v plném rozsahu.

 

Dodavatel vnitřního vybavení projektu- dodatečná informace

4.5. 2016 - Albertinum, odborný léčebný ústav, Žamberk jako zadavatel, předkládá dodatečnou informaci č.1, na základě dotazu jednoho z uchazečů  k předložení nabídky ceny na poskytnutí níže uvedené dodávky pod názvem:

Výběrové řízení na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“

 

Zadávací dokumentace k výběru dodavatele vybavení

V rámci realizace projektu “Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ byla na profilu zadavatele  https://www.vhodne-uverejneni.cz uveřejněna dnes, 27.4. 2016  zadávací dokumentace pro  výběrové řízení na dodavatele vnitřního vybavení projektu:  „Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“

 

Dokumenty ke stažení

 

Výzva k podání nabídek dodavatele vybavení

Dodatečné informace č.1

 

 

Zadávací dokumentace ke stavební části

V rámci realizace projektu “Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ byla na profilu zadavatele  https://www.vhodne-uverejneni.cz uveřejněna dne 19.5. 2015  zadávací dokumentace ke stavební části.

 

V rámci realizace projektu “Albertinum Žamberk – zavedení systému ucelené rehabilitace v podmínkách psychiatrického oddělení“ na základě dodatečné informace byla dne 28.5. 2015  na profilu zadavatele  https://www.vhodne-uverejneni.cz uveřejněna upřesněná zadávací dokumentace ke stavební části s prodloužením zadávací lhůty. Nová zadávací lhůta je tak 28.5.2015 – 19.6.2015. Bližší informace u zadání.

 

Poptávka cenové nabídky - zhotovitel projektové dokumentace pro realizaci stavby

 

Dokumenty ke stažení

 

Poptávka - zhotovitel projektové dokumentace - včetně SOD

Dodatečné informace č. 1

Dodatečné informace č. 2

Rozhodnutí a oznámení o výsledku

 

Poptávka cenové nabídky - administrace projektu a VŘ - Norské fondy

 

Dokumenty ke stažení

 

Poptávka cenové nabídky - administrace projektu a VŘ - Norské fondy

Dodatečná informace č.1 Výzvy k předložení nabídky na VŘMR

Dodatečná informace č.2 Výzvy k předložení nabídky na VŘMR

Zpráva o zrušení zadávacího řízení

 

Časový průběh projektu - Our Project´s Realization Timeline

Zpět